Головна » Файли » Позакласні заходи

Агітбригада "3 Д"
[ Викачати з сервера (29.8 Kb) ] 05.03.2017, 12:37

ЗОШ І –ІІІ ст. с. Мизове

 

 

 

Сценарій екологічної агітбригади

«3 D»

 

 

 

 

Мизове 2017

(Під  музику виходять  учасники. Пісня на мотив: «Мы на стиле»)

А ми у силі... зберегти природу нашу в цей час,

А ми у силі... перемогти усі суперники вас!

А  ми у силі… сьогодні наступив наш час!

Ми ландшафти збережем і природу відновим,

Наші здібності при цьому будуть нам у пригоді,

Агітбригада- "3-Д" вітає вас в цьому залі,

Ви ж нас слухайте уважно,

Будьте ласкаві!

Разом. Всім! 

Перший учень. Хто  природу  оберігає!

Разом.  Всім!

Другий учень. Хто  її  шанує  повсякчас

Разом.  Ми!

Третій учень. Юні  охоронці  природи!

Разом: Шлемо  вітання  своє!

Перший учень. Увага!  Увага!

Другий учень. Слухайте  нас!

Третій учень. На сцені вас вітає радо: «3-Д» агітбригада

Четвертий учень. Наш  девіз:

Разом: «Думай! Дій! Допомагай!».

(Музична вставка)

Учні у колі. Під музику переходять по колі і говорять наступне:

Перший  учень. Глянь у поле, глянь на гай:

Разом: Думай! Дій! Допомагай!

Другий учень. Ліс рубають – захищай:

Думай! Дій! Допомагай!

Третій учень. Плаче річка-виручай:

Думай! Дій! Допомагай!

Четвертий учень. Смітить хтось-забороняй

Думай! Дій! Допомагай!

П’ятий учень. Дим заводів-не дрімай:

Думай! Дій! Допомагай!

Шостий учень. Поспішай, охороняй,

Сам, нікого не чекай:

Разом: Думай! Дій! Допомагай!

(Муз. вставка)

Перший учень. Ми хочемо розповісти про те , що нам болить

Другий учень. Про те що нас тривожить

Третій учень. І за що душа щемить

Четвертий учень. Бо мати природа від болю кричить.

П’ятий учень. Люди , що ви робите, спиніться!

Шостий учень. Втратите-не буде вороття!

Перший учень. Не губіть природу, схаменіться

Разом. Це ж ваше життя!

Другий учень. Екологічна днина б’є на сполох,

Третій учень. Від бруду стогнуть небеса

Четвертий учень. Вік, як доля, а не спомин

П’ятий учень. Як крик душі, як мамина сльоза.

Шостий учень. Треба всім нам згуртуватись
Разом. І планету захистить

Перший учень. Кожен з нас в житті повинен
Добрую справу зробить.

Усі: Ми!  3явились сюди, щоб вам доповісти:

Другий учень: Ми хочемо бачити нашу землю заквітчаною, чистою, прекрасною.

Третій учень: Для цього ми і проводимо природоохоронну, а також роз¢яснюючу роботу.

Четвертий учень:  На рахунку нас, екологів, багато добрих справ.

П’ятий учень: Саме ми підтримуємо традиції проведення свята зимуючих птахів;

Шостий учень:  та свята зустрічі птахів;           

Перший  учень:  свята квітів;

Другий учень:   та Дня Землі;

Третій  учень:  екологічних акцій “Збережи ялинку”;

Четвертий  учень:  “Найкраща шпаківня ”;

П’ятий  учень:   “Посади деревце»

Шостий учень:  «Чиста планета»;

Перший учень:  «Чистий сад»;

Другий учень:  «Чиста школа»;

Третій учень:  «Чисті водойми»;

Четвертий учень:   Акцію «Збережемо первоцвіт»

П’ятий учень:  Ми вирішили звернутися до батьків, щоб допомогли саджанцями чи розсадою квітів. Адже школа - наш другий дім.

Шостий учень:  Ми підготували звернення до голови батьківського комітету школи   з проханням залучати батьків до озеленення школи. Не будьмо байдужими до світу, що нас оточує.

Перший учень:     Короткий вік і треба поспішати.

                   Життя вмістити у жагучу мить.

                   І ми в своїй екологічній справі

                   Старались все найкращеє зробить.

Другий учень: Де ми тільки не були…

Третій учень:     Побували в голови,

 Четвертий учень:     Подавали питання до органів місцевого самоврядування

П’ятий  учень:     В клубі на сцені виступали,

                                 Про екологію села повідомляли,

Шостий учень:     У школі перед школярами виступали

                                   Природу берегти агітували!

Перший  учень:     А тепер звертаємось до вас

Другий учень:     Ландшафти захистити

Третій учень:     Жити, сонечку радіти

Четвертий учень:     Браконьєрів зупинити

Всі разом:     Самий підходящий час

(Пісня на мотив «Твои глаза»)

Природа на очах в нас помирає

Тварини прихистку свого не мають

Рослини кожен день кудись зникають

Надто, надто,

Швидко, швидко

І без цього ландшафт не уявити

Без нього людство не зуміє жити

Ти глянь у поле, на квітучий гай:

Думай, дій і нам допомагай!

Приспів:

Людино! Не будь байдужа до природи…

Ти пам’ятай – із нею треба жити в згоді!

 (Муз. вставка)

Перший учень. Але екологічні проблеми є і в нас. Господарювання людини продовжується: велика вирубка лісів, знищення мурашників, що призводить до порушень в екосистемі;

Другий учень. Через мисливські полювання все менше стає звірів в наших лісах; витоптано, зірвано, знищено великі території первоцвіту.

Третій учень. А що ж нам робити з цим?

Четвертий учень. Ми підемо в люди

П’ятий учень.. Ми скажемо всім

Всі разом.. Природа для нас – спільний дім.

Шостий учень. Повернем природі колишню красу

Перший учень. Повернем калину і річку стрімку.

Другий учень. Хай будуть у нас цілі долини, ліси.

Третій учень. Хай світ розцвітає від диво-краси!

Четвертий учень. Задумано мудро все у природі.

Всі. Тож житимо з нею у мирі та згоді.

(Звучить музика. Учні виносять на сцену декорації лісової поляни).

Пятий учень. Весела весняна пора,

               Перші проліски, перша травиця

               Тож заповнила парк дітвора

                І дорослі прийшли, як годиться.

 

Шостий учень. Тільки й чути       Разом. Е-гееей, а-ууу,

О, природо, ховай свої чари.

Перший учень. Топчуть кущики, квіти, траву.

Розкидають порожню  тару.

Другий учень. Ніби мамонтів стадо пройшло,

Або кінна, ворожа навала

Третій учень. Все, що квітло, буяло, росло

Полягло, почорніло, пов’яло.

Четвертий учень. Недобиті порожні пляшки,

П’ятий учень. Тут і там від яєць шкаралупи.

Шостий учень. Скрізь паперу брудного шматки,

 Перший учень. Щей бляшанки лежать понадуті.

(Звучить тривожна мелодія).

Перший учень. Люди, схаменіться. Своїми діями ви завдаєтете ландшафтам великого лиха

Другий учень. Тільки задумайтесь, Кинутий на землю папірець може лежати до повного розкладу два роки.

Третій учень. Консервна банка – більше ста років.

Четвертий учень. Поліетиленовий пакет – більше двох тисяч років.

П’ятий учень. Скло – більше тисячі років.

Шостий учень. А місце де було багаття

Разом. Не заростає 5, 7 років.

Перший учень. І мовчить вкрай засмучений парк.

Лиш ображено, тихо зітхає.

Без довірливих слів та без сліз

Своїм виглядом він промовляє.

Другий учень. Якщо хочеш сюди ще прийти

Від природи наснаги взяти.

То навчися мене берегти

І красу мою вмій шанувати.

(Беруть  картки стають у коло)

Перший учень. Калина –ягідка чудова

Вас лікувать завжди готова

Другий учень. В саду і лісі тільки світ

                На вас чекає первоцвіт

Третій учень. В лісах дарують силу й вроду

                 плоди, листки і листя глоду

Четвертий учень. Тут же біля нього вигляда

                      Дуже всім потрібна череда.

П’ятий учень. Листя сердечника, ліщина

                  Цариця сну –троянди пелюстки

                    В здоров’ячку завжди вам жити

                    Рослини допоможуть залюбки.

 

Продовження доступне для скачування (кнопка "викачати з сервера" над текстом під основною назвою)

Категорія: Позакласні заходи | Додав: lubovshum | Теги: конкурси, екологія, агітбригада, позакласна робота
Переглядів: 280 | Завантажень: 29 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar